Key Industries

Non-profit

Onze werkwijze

Wij begrijpen de unieke uitdagingen van de non-profitsector. Hier draait succes niet om winst, maar om impact. Daarom helpen wij goede doelen, stichtingen en maatschappelijke organisaties om hun missie online kracht bij te zetten. Van het werven van donateurs tot het activeren van vrijwilligers: wij weten hoe je mensen raakt, inspireert en aanzet tot actie.

Onze aanpak? Resultaatgericht en met hart voor de zaak. We combineren datagedreven campagnes met krachtige storytelling, waardoor jouw boodschap niet alleen gezien, maar ook gevoeld wordt. Met slimme funnels en conversiegerichte advertenties zorgen we voor een optimale donateurswerving.

We zetten de juiste kanalen in, van Meta en Google tot e-mailmarketing en influencer-samenwerkingen, om jouw doelgroep effectief te bereiken. Dankzij onze ervaring met Google Grants weten we hoe non-profits maximaal rendement halen uit hun advertentiebudget. Daarnaast passen we gamification toe om creatieve social media campagnes te creëren die niet alleen opvallen, maar ook aanzetten tot actie.

We optimaliseren elke stap van de customer journey: van bewustwording tot donatie en herhaalgiften. Door middel van A/B-testing, retargeting en marketing automation verbeteren we voortdurend de resultaten. Bekijk ons portfolio om te zien hoe wij eerder impactvolle campagnes hebben neergezet in de non-profitsector.

Samen zorgen we voor groei die er écht toe doet.

Check project Check dit project Project voorbeeld

Bekijk de volledige case van Terre des Hommes Bekijk de volledige case van abrazi Bekijk de volledige case van foam

Lees alles over onze Donateur Wervingscampagne

de kracht van taal toegankelijk maken met Stichting Lezen & Schrijven

Read more about the art of photography with foam

Bekijk project
Bekijk project

Donateurswerving & Community Building

Donateurswerving

Wij helpen non-profits om nieuwe donateurs te bereiken, bestaande relaties te versterken en een betrokken community op te bouwen. Met slimme funnels, social campagnes en e-mailmarketing zetten we elk contactmoment om in waardevolle interacties. Dankzij onze ervaring met Google Grants weten we hoe we campagnes effectief inzetten om duurzame groei te realiseren.

  • Awareness
  • Vaste donateurs
  • Eenmalige donatie
321 /3

Relevant project

Terre des Hommes

Samen zetten we ons in om meer bewustwording te creëren rondom kinderuitbuiting wereldwijd.

Bekijk project
Bekijk project

Impact en Storytelling

Impact & Storytelling

Hoe wij met data en creatieve content een verhaal vertellen dat raakt én resultaat oplevert. Van social media tot video-advertenties: we helpen non-profits om hun missie zichtbaar te maken en impact te vergroten.

  • Multichannel content
  • Data-gedreven inzichten
  • Emotionele betrokkenheid
21 /2

Relevant Project

Stichting Lezen & Schrijven

Samen werken we eraan om taalbarrières te doorbreken met slimme campagnes en gerichte advertenties.

Bekijk project
Bekijk project

Digitale Activaties & Engagement

Digitale Activaties & Engagement

Het inzetten van gamification en interactieve campagnes om vrijwilligers, ambassadeurs en donateurs te activeren. Denk aan challenges, share-to-donate-acties en creatieve social campagnes die betrokkenheid vergroten en virale impact creëren. Wil je hier meer over weten? Neem dan contact met ons op!

  • Gamification
  • Interactie
  • Community-building
21 /2

Relevant Project

Alles over Drinken

De combinatie van content creatie, verschillende social advertising campagnes, Boomerang kaarten (uiteraard in de kroeg) & zichtbaarheid in wachtkamers van huisartsen heeft gezorgd voor landelijke zichtbaarheid.

Bekijk project
Bekijk project

Get in contact

We bijten niet ;)
ofja, zachtjes

Heb je een vraag voor ons? Of ben je nieuwsgierig geworden wat wij voor jouw organisatie kunnen betekenen? Swipe dan even om in persoonlijk contact te komen.

Maak je het liever niet te persoonlijk? Dan kun je ons algemene nummer +31 6 13 75 15 43  of emailadres hoi@omelettedufromage.nl gebruiken om in contact te komen.

bekijk het team